Програма курсу 3D Max (Тривимірне моделювання та анімація в 3D MAX)
Тема №1. "Знайомство з курсом 3D Max"
Історія розвитку 3D MAX та його практичне призначення. Пристрій інтерфейсу 3D Max. Основи створення об'єктів у 3D Max, налаштування їх параметрів та їх перетворень. Модифікація параметрів об'єктів, роботи з точними розмірами. Трансформація об'єктів, матриці трансформацій. Копіювання об'єктів. Угруповання об'єктів. Робота з проекціями в курсі 3D Max.
Практична вправа – створення найпростішого архітектурного плану.
Тема №2. "Створення та трансформація простих об'єктів у 3DMax"
Створення простих об'єктів та їх трансформація. Методи виділення об'єктів. Імена об'єктів у 3DMax. Параметри об'єктів.
Створення наборів об'єктів, компонування їх у сцени. Управління опорною точкою об'єкта. Створення масивів об'єктів, дзеркальних копій та вирівнювання об'єктів. Розташування об'єктів вздовж кривої. Об'єктні прив'язки у курсі 3D Max.
Практична вправа - створення приміщення з елементами, вивченими на занятті.
Тема №3. "Сервісні операції з об'єктами. Правила побудови складних сцен у курсі 3D Max"
Налаштування одиниць виміру. Допоміжні об'єкти: крапки, рулетки, сітки. Системи координат програми 3D Max. Угруповання та ієрархічне зв'язування об'єктів – різні можливості. Створення масивів об'єктів, дзеркальних копій та вирівнювання об'єктів у курсі 3D Max.
Практична вправа - моделювання меблів (столи, стільці, шафи, барні стійки) за заданими розмірами.
Тема №4. "Складові об'єкти (Compound objects) в курсі 3D Max"
Команди Boolean та ProBoolean – віднімання та складання тривимірних об'єктів. Практичні приклади застосування булевих операцій у курсі 3D Max. Створення вікон, дверей. Створення готових вікон та дверей та їх врізання у стіни. Підрізує об'єкти один під одним за допомогою ProCutter. Створення впроваджених форм за допомогою ShapeMerge та Conform. З'єднання об'єктів за допомогою модуля Connect.
Практична вправа - створення дверних та віконних отворів, вставка в них різних типів дверей та вікон. Створення лавки, замку, тістечка.
Тема №5. "Архітектурні розширені примітиви. Модифікатори об'єктів в курсі 3D Max"
Створення готових стін та їх модифікація в курсі 3D Max. Створення та налаштування рослинності. Створення різних огорож та огорож по заданому шляху. Створення готових сходів. Модифікатори об'єкта – стек модифікаторів. Прості модифікатори деформації об'єктів у 3DMax. Налаштування модифікаторів у стеку. Модифікатори деформації об'єктів. Різниця між трансформаціями та модифікаторами. Застосування трансформацій через модифікатор X-FORM.
Практична вправа – створення ландшафтного майданчика із огорожею, доріжкою, рослинністю.
Тема №6. "Площинне моделювання тривимірних об'єктів за допомогою сплайнів в курсі 3D Max"
Поняття плоскої фігури – сплайна у 3DMAX. Основи створення сплайнів у курсі 3D Max. Модифікатор Edit Spline. Редагування сплайнів. Модифікація сплайнів на різних рівнях. Модифікатор Extrude – створення сплайнових об'єктів. Прості модифікатори, що використовуються для отримання тривимірних об'єктів зі сплайнів: Lathe – поворот навколо осі, Bevel – видавлювання з фаскою, Bevel Profile – видавлювання з певним профілем.
Практична вправа – моделювання світильника, колони, відкривалки, посуду.
Тема №7. "Створення Loft - об'єктів в курсі 3D Max"
Lofting – створення складних об'єктів із кількох фігур у курсі тривимірної графіки. Правильна підготовка перерізів лофтингу. Редагування перерізів лофтингу. Оптимізація об'єктів лофтінгу. Практичні приклади застосування лофтингу в курсі 3D Max.
Практична вправа – моделювання вилки, рами для дзеркала, створення плінтусів, карнизів та різних елементів меблів.
Тема №8. "Розширені можливості роботи з джерелами світла в курсі 3D Max. Навколишнє середовище"
Вивчення проблем встановлення світла у складних інтер'єрах, що мають кілька кімнат, поверховість та численні джерела світла. Різниця між Raytrace та Radiosity технологіями розрахунку освітлення. Розгляд відмінностей фотометричних джерел світла від традиційних. Створення та налаштування джерел світла: Point, Linear та Area. Створення фотореалістичних джерел, що імітують сонячне та небесне світло: SUNLIGHT та SKYLIGHT. Radiosity – рендеринг. Налаштування довкілля. Ефекти довкілля: Volume Fog, Volume Light, Fog. RENDERING EFFECTS: Glow та Lens Flare.
Практична вправа - встановлення та налаштування світла у складному інтер'єрі.
Попередня підготовка до курсу 3D Max - користувач ПК
Мета курсу "Тривимірне моделювання в 3D MAХ для дизайнерів інтерьєру": Навчитися створювати професійні дизайнерські роботи з високим ступенем фотореалістичності, робити комп'ютерні ролики та заставки телевізійної якості, створювати тривимірні об'єкти різної складності.
Після закінчення ви будете вміти: Професійно моделювати об'єкти практично будь-якої форми та складності (вироби з тканини, хутро, трава, гори, річки, хмари та ін.), наносити на всі ці об'єкти текстури, застосовувати численні спецефекти, створювати реалістичне освітлення відкритих просторів, виконувати реалістичну візуалізацію, використовуючи технологію глобального освітлення, створювати різні просунуті світлові ефекти