Программа курса
Навчання очно (м.Киів, вулюДегтярівська,8а) або Он-лайн

Курс Cimema 4D
CINEMA 4D - найпростіша у користуванні професійна 3D-програма!» - скромно затверджується на сайті німецької компанії MAXON, розробника цього пакета тривимірної графіки та анімації.
CINEMA 4D (у народі — «синька») одночасно з'явилася і під Windows, і під Mac OS. До теперішнього часу має сім нагород Macworld/MacUser і де факто визнається компанією Apple стандартом для роботи з 3D графікою та анімацією на платформі Mac. Тож серед користувачів Mac'ів, конкурентів у CINEMA практично немає.
Cinema досить проста та легка у вивченні програма. CINEMA 4D значно ясніше і зрозуміліше 3ds Max'а, не кажучи вже про Maya. Як наслідок, її люблять початківці та студенти. Це, звичайно, добре, але дуже часто рендери (візуалізації) тривимірних сцен, які захоплюють синьщиків своєю якістю і реалізмом, викликають лише знизування плечима у максистів.

Cinema 4D – це редактор тривимірної графіки, основним завданням якого є створення реалістичних тривимірних сцен та об'єктів для дизайну та анімації. Програма здатна виконати практично будь-яке завдання, яке стоїть перед сучасним художником. До складу програми входять додаткові модулі, такі як Body Paint та Dynamics, що перетворюють Cinema 4D на цілу студію.
Cinema значно коректніше сумісна з ArchiCAD, ніж той же 3ds Max або інші програми 3D графіки.
Даний курс буде корисним для дизайнерів реклами, оформлювачів, фахівців з видавничої справи, аніматорів та відеодизайнерів. Програма CINEMA 4D надає можливість здійснити ваші ідеї.
Курс проводиться у формі безперервного викладу практичного матеріалу з використанням різних інструментів.

Використовується система невеликих практичних завдань та мініпроектів.

Автор та викладач курсу «Графіка і анімація CINEMA 4D»
Грицай Іхтіандр Олексійович: ведучий викладач компьютерних курсів, по проектуванню, програм по тривимірной графіки та моделюванню (3D Maх , ArchiCAD, Revit, Rhinoceros, Matrix 3D, DIALux, SolidWorks) , анимаціоних програм, курсів Школи відеомонтажу, курсів по розкрутки та оптимізації сайтів SEO, інтернет-маркетингу SMM - менеджер. Автор та викдадач курсу "Проектування в PRO100" Іхтіандр Олексійович - сертифіцирований тренер компанії Autodesk та має Сертифікати по Autodesk: Autodesk 3D Max, Autodesk Revit MEP та Autodesk Revit Architecture. Працює в Навчальному центрі "Успіх" більше 24 років.
Тема №1. Ознайомлення з інтерфейсом програми Cinema 4D
Налаштування CINEMA 4D. Загальний алгоритм роботи у програмі. Створення об'єктів та робота з ними. Налаштування вікон проекцій редактора. Додаткова інформація про керуючі вікна програми. Просте малювання у програмі. Інструменти для роботи із багатокутниками. Інструменти NURBs – Extrude NURBs, Lathe NURBs, Sweep NURBs та Loft NURBs. Деталізація сплайнів. Інструменти малювання та редагування сплайнів. Моделювання за допомогою об'єкта HyperNURBS. Шари, робота з Layer Browser.
Тема № 2. Моделювання об'єктів у курсі Cinema 4D
Комплексне моделювання. Полігональне моделювання. Інструменти полігонального моделювання (нарощування геометрії, спрощення геометрії, деформація). Поєднання кількох способів моделювання (примітиви, NURBs, логічні операції, деформери, клонування). Робота із модулем BodyPaint. Інтерфейс модуль. Асистент забарвлення. Малювання моделей у Cinema 4D. Моделювання гумористичного персонажа.
Тема №3. Робота з шаблонами в Cinema 4D
Моделювання автомобіля та його елементів. Моделювання крила, фар та бампера. Створення дверей, повітрозабірників, вітрового скла, склоочисників, ручок та зовнішніх дзеркал. Моделювання даху, бокового скла, шин. Бандаж колесо. Створення дрібних елементів та складання авто в єдину модель.

Тема № 4. Текстурування та матеріали у Cinema4D
Створення матеріалів. Редагування матеріалів. Застосування матеріалів. Організація та редагування текстур. Визначення поверхонь за допомогою затінення. Візуалізація та збереження зображень. Віртуальна фотостудія. Моделювання пальми та призначення їй текстур. Матеріали та освітлення для автомобіля. Створення віртуального довкілля. Виготовлення текстури. Освітлення за допомогою зображень.
Тема № 5. Анімація в курсі Cinema 4D
Основи анімації. Принципи створення анімації, головні інструменти, таймінг. Панель Timeline – робота з ключами та кривими. Анімація параметрів об'єктів. Анімація камери. Анімація за допомогою деформерів. Процедурна анімація. Робота в Powerslider. Моделювання та анімація футбольного м'яча. Візуалізація та збереження анімації. Налаштування скелетів персонажів. Анімація персонажів. Створення анімації персонажів засобами MOCCA. Шари руху та шари анімації.
Тема № 6. Робота з модулями Dynamics, Thinking particles і Cloth в курсі Cinema 4D
Робота з жорсткими та м'якими тілами. Інтерфейс модулів. Робота із частинками. Частинки як об'єкти. Інструменти Cloth. Інструменти Hair. Робота з UV координатами – основні поняття, види проекцій, інструменти створення та редагування UV.
Тема № 7. Візуалізація (рендеринг) у Cinema 4D. Робота зі світлом
Рендеринг. Вихідні формати. Рендеринг анімації. Налаштування рендеру та загальний алгоритм збереження фінального зображення, вікно Picture Viewer. Робота з модулем Advanced Render. Ефекти глобального освітлення, каустики та нерізкого зображення. Модуль Sketch and Toon. Ескізна візуалізація. Мережева візуалізація. Рендер секвенції кадрів та перенесення до програми постобробки. Метод Radiocity у висвітленні. Об'єкт Camera – його призначення та налаштування. Види джерел світла, основні налаштування. Налаштування студійного освітлення (packshot). Ефект Ambient Occlusion. Освітлення інтер'єру, ефекти Global illumination та Color Mapping. Висвітлення екстер'єру, об'єкт Physical Sky.
Тема №8. Робота з додатковими модулями Cinema 4D
Побудова тривимірних композицій за допомогою PhotoMatch. Робота із модулем Hair. Створення хутра та волосся. Робота зі звуком у Cinema 4D. Персонажні анімації. Робота з Joints – forward kinematics/inverse kinematics. Інструменти авторига – Character та CMotion. Лицьова анімація – морфінг. Обмін даних між Cinema 4d та іншими програмами.
Ціль курсу Cinema 4D дати уявлення про базові поняття 3D-моделювання у спеціалізованій для цих цілей програмі.
Після закінчення курсу Cinema 4D ви вмітимете
-Створювати 3D – моделі об'єктів різної складності
-Створювати матеріали, виконувати текстурування
-Налаштовувати освітлення сцени, створювати візуальні ефекти
-Керувати роботою частинок
-Симулювати динаміку твердих та м'яких тіл
-Виконувати рендеринг сцени
-Анімувати об'єкти
-Інтегрувати сцену з іншими програмами.